Leta i den här bloggen

torsdag 11 december 2014

Fel föräldrar

För ett par år sen så skrev jag ett inlägg om en upplevelse/dröm från när jag var barn, en dröm som var väldigt verklig. Nu har jag hittat en berättelse som en amerikansk tjej delat med sig av om liknande företeelser.

/Markus

"The Wrong Parents"

När jag var liten så brukade jag ofta vakna mitt i natten och gå till mina föräldrars sovrum och  lägga mig bredvid min mamma. En natt när jag var 5-6 år så hade jag en väldigt verklig dröm i vilken jag vaknade rädd och gick in till mina föräldrar. När jag kom in till mina föräldrar så låg där mina föräldrar i sängen men bredvid, på golvet låg kopior av mina
föräldrar. Jag kände i drömmen att jag var tvungen att väcka mina riktiga föräldrar för fel föräldrar var onda. Jag tänkte att de onda föräldrarna nog skulle försöka att lura mig så jag valde att väcka föräldrarna på golvet. De öppnade sina ögon men där deras ögon skulle vara kom det glödande rött sken. Då vaknade jag och rädd litet barn som jag var gick jag in till mina föräldrar och då fick jag se... Ett par extra föräldrar liggande på golvet.

Jag blev så rädd att jag kissade på mig.

De andra föräldrarna var i själva verket en hög med ovikt tvätt, men jag kommer aldrig att glömma skräcken som mitt lilla sexåriga hjärta drabbades av vid just det ögonblicket.
/LadyStoneheart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar