Leta i den här bloggen

lördag 25 januari 2014

Ny TV-serie! When Ghosts Attack!

Nu var det ett tag sedan jag kom över en riktigt bra tv-serie om spökerier. När jag lägger mig och ska sova om kvällarna så brukar jag ha min mobil med mig där jag, via Youtube och andra sidor, letar efter spökhistorier, skräckfilmer, eller tv-serier. 

Härom dagen hittade jag en mycket bra tv-serie från den amerikanska tv-kanalen Destination America vilket är samma kanal som sänder de nya säsongerna av A Haunting (säsong 5 & 6). Deras nya serie är i samma anda om inte ännu bättre! Privatpersoner berättar om sina upplevelser vilka i sin tur berättas med hjälp av skådespelare. Vad som är intressant med denna tv-serie hör man på titeln "When Ghosts Attack!" dvs att det är spökerier av de mer extrema slagen. Vad som också är bra är att vi slipper den fåniga och överdrivna berättarrösten.

Här har ni första avsnittet! Kolla kanalen, där finns fler avsnitt! 

/Markus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar