Leta i den här bloggen

lördag 27 juli 2013

Update! Kommande skräckfilmer - Insidious: Chapter 2 & The Conjuring

Argt spöke i kommande Insidious: Chapter 2.
Jag har tidigare berättat om flera kommande skräckfilmer, men av alla de filmerna som jag har nämnt så är James Wan´s filmer Insidious: Chapter 2 och The Conjuring de filmer som jag och många ser fram emot mest. Sedan jag nämnde dessa filmer så har en uppsjö med bilder och trailers till filmerna som gör att man bara blir ännu mer förväntansfull!

Trailern till Insidious 2 är kanon, den avslöjar inte särskilt mycket och ställer oss fortfarande lika gåtfulla i hur man kommer att ta vid händelserna i förra filmen, men vi får allt vänta till 4:e oktober 2013.


En sak som jag upptäckt idag är att dockan Annabelle kommer att figurera i The Conjuring, men där kommer hon att se aningen annorlunda ut... Aningen läskigare... Dockan hade inget med den familjen som filmen handlar om att göra, men det kan ju hända att man låter dockan vara bosatt hemma hos familjen Perron och alla deras husspöken. Mer får vi veta när filmen har sverigepremiär 13:e september 2013.

/Markus

Här har ni filmernas trailers:

Insidious: Chapter 2



The Conjuring


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar