Leta i den här bloggen

torsdag 4 april 2013

Ny trailer - The Conjuring biopremiär 17 juni

För en tid sedan skrev jag ett inlägg om "spökskräckisen" The Conjuring som har biopremiär i sommar. I filmen kommer vi att möta familjen Perron som flyttar till ett hus som visar sig vara hemsökt. De bjuder därför in de världsberömda paranormala utredarna Ed och Lorraine Warren.

Nu har det släppts en ny trailer! Jag tror och hoppas att det här kommer att bli en bra och läskig skräckfilm!

/Markus

Här har ni trailern



2 kommentarer:

  1. Får jag följa din blogg??
    Detta är första äkta spökblogg jag hittat och som jag verkligen gillar att läsa..

    //Viktoria

    SvaraRadera
  2. Tack, vad glad jag blir! :)
    Visst får du det! Alla är vällkomna att läsa! Tipsa gärna kompisar :)

    /Markus

    SvaraRadera