Leta i den här bloggen

måndag 2 januari 2012

Tre spökfilmer

Vad kan man bättre ringa in det nya året med än lite intressanta skräckfilmer? Jag har tre filmer som jag är ganska förväntansfull inför, alla tre har övernaturliga inslag med spöken och annat trevligt. När de har biopremiär i Sverige har jag svårt att hitta info om, men det märks väl senare i år hoppas jag. 

The Inkeepers - Två anställda på det hemsökta hotellet Yankee Pedlar Inn bestämmer sig för att undersöka hotellets förflutna.


The Awakening - Filmen utspelar sig i England 1921 där Florens Cathcart, expert på att avslöja övernaturliga fenomen som bluff, skickas till en hemsökt internatskola där spökerierna tycks sakna naturliga förklaringar...

The Woman in Black - En ung advokat (Daniel "Harry Potter" Radcliffe) reser till en avlägsen by för att ta hand om rättsliga frågor kring en nyligen avliden kvinna och hennes ägor. Filmen är en nyinspelning av en tv-film med samma namn från 1989.



Ha ett bra 2012 mina vänner!

/Markus

4 kommentarer:

  1. Måste säga att jag uppskattar den här bloggen väldigt mycket och väntar på nya inlägg väldigt ofta.

    SvaraRadera
  2. Det glädjer mig! :) Tack för det :)

    SvaraRadera
  3. Här har ni en ny spökfilm.Kommer ut i sommar.http://adfoc.us/13054454888230

    SvaraRadera
  4. Här har ni en ny spökfilm.Kommer ut i sommar.http://adfoc.us/13054454888230

    SvaraRadera